
1. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
2. Zgodnie z prawem towary wykonane na indywidualne zamówienie, nie podlegają zwrotowi.
3. Odstępstwa od pkt.2:
- towar dotarł do Klienta uszkodzony
- towar posiada wadę ukrytą.
4. W razie stwierdzenia wadliwości zakupionego towaru konsument powinien złożyć do sprzedawcy pisemną reklamację zawierającą szczegółowy opis reklamowanej wady oraz datę, miejsce i okoliczności jej stwierdzenia, żądanie kupującego zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy (doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy), numer dokumentu zakupu (paragonu lub faktury) - do zgłoszenia należy załączyć kopię dowodu zakupu, dane umożliwiające kontakt z osobą reklamującą towar. Wszelkie reklamacje winny być zgłaszane na piśmie, listem poleconym z podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania kupującego, na adres: LandAproject Łukasz Franczyk, Olszanica 27, 38-722 Olszanica.
5. O sposobie rozpatrzenia reklamacji sprzedawca poinformuje kupującego w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku uwzględnienia reklamacji, sprzedawca skontaktuje się z Konsumentem w celu uzgodnienia sposobu i terminu jej załatwienia. Termin naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni roboczych.
6. W razie sporu co do zasadności reklamacji, sprzedawca zastrzega sobie uprawnienie do przekazania reklamowanego towaru rzeczoznawcy odpowiedniej specjalności w celu stwierdzenia występowania i okoliczności powstania reklamowanej wady towaru.
7. W celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej konsument może załączyć do pisemnej reklamacji fotografie obrazujące stwierdzoną wadę. O nadaniu pisma reklamacyjnego drogą pocztową, konsument może dodatkowo poinformować sprzedawcę drogą mailową na adres: shop@landaproject.pl
8. Konsument traci uprawnienia wynikające z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.